Emotionalizing Fashion Retail / Nejlevnější knihy
Emotionalizing Fashion Retail

Kód: 09278957

Emotionalizing Fashion Retail

Autor Jochen Strähle

The fashion retail environment is changing faster than ever. This book shows the latest state of the art in both theory and practice in how to attract customers, turn them into shoppers and to develop them into lovers of any fashi ... celý popis

1033


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 7-9 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Emotionalizing Fashion Retail

Nákupem získáte 103 bodů

Anotace knihy

The fashion retail environment is changing faster than ever. This book shows the latest state of the art in both theory and practice in how to attract customers, turn them into shoppers and to develop them into lovers of any fashion business.§§The key-focus lies on a deep understanding of the emotional part during the buying-process. It clearly shows the potential of new digital and social media, and the integration of the on- and offline world within the fashion retail world.

Parametry knihy

1033

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: