Emergence of Novelty in Organizations / Nejlevnější knihy
Emergence of Novelty in Organizations

Kód: 02957746

Emergence of Novelty in Organizations

Autor Raghu Garud

This volume seeks to develop processual understandings of how novelty emerges in the processes of organizing by drawing on scholarship from a diverse range of perspectives. The volume covers creativity, improvisation, invention, e ... celý popis

1538


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Emergence of Novelty in Organizations

Nákupem získáte 154 bodů

Anotace knihy

This volume seeks to develop processual understandings of how novelty emerges in the processes of organizing by drawing on scholarship from a diverse range of perspectives. The volume covers creativity, improvisation, invention, entrepreneurship, and innovation in organizations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

1538

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: