Kód: 06727504
The chapters in the first part of this volume on the last USA election focus on the campaign messages transmitted to voters through the electronic media. The second part concentrates on the messages sent through the medium of adve ... celý popis
3396 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 340 bodů
The chapters in the first part of this volume on the last USA election focus on the campaign messages transmitted to voters through the electronic media. The second part concentrates on the messages sent through the medium of advertising.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
3396 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )