Effects Of Cognitive Load On Participation Of Online Learners / Nejlevnější knihy
Effects Of Cognitive Load On Participation Of Online Learners

Kód: 07171840

Effects Of Cognitive Load On Participation Of Online Learners

Autor John McQuaid

Research has shown that a learner s cognitive load is manipulable via the design of instruction. When the extraneous and germane loads are too high, or if other non-instructional cognitive demands are placed on the learner, learne ... celý popis

1683


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Effects Of Cognitive Load On Participation Of Online Learners

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

Research has shown that a learner s cognitive load is manipulable via the design of instruction. When the extraneous and germane loads are too high, or if other non-instructional cognitive demands are placed on the learner, learners can become frustrated, anxious and lose confidence in their ability to complete the course. This sense of frustration increases the likelihood that learners, especially novice learners, will become overwhelmed and unable to transfer the knowledge or skills acquired. Learners must adapt to the online environment before meaningful learning can occur. Therefore, understanding the cognitive load imposed by each task including the learner s perception of their ability to complete the course, will be valuable for the creation of improved instructional strategies, designs and participant selection procedures. The topic of this study was an analysis of the effects of cognitive load experienced by e-learners as they negotiate the tasks required for successful participation within an asynchronous course room, specifically examining the relationship between measured cognitive load and the learners confidence in completing their course.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Information technology: general issues Internet: general works

1683



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: