Effectiveness Of Online Visual Merchandise In Indian Ecommerce / Nejlevnější knihy
Effectiveness Of Online Visual Merchandise In Indian Ecommerce

Kód: 15545843

Effectiveness Of Online Visual Merchandise In Indian Ecommerce

Autor Vijay Kumar Reddy Prodhuturi

E-Commerce business in India has mushroomed in the recent past. The competition from the non-Indian based e-commerce giants did not shake the domestic players much. As they claim, the low priced merchandise and discount sales is t ... celý popis

1317


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Effectiveness Of Online Visual Merchandise In Indian Ecommerce

Nákupem získáte 132 bodů

Anotace knihy

E-Commerce business in India has mushroomed in the recent past. The competition from the non-Indian based e-commerce giants did not shake the domestic players much. As they claim, the low priced merchandise and discount sales is the backbone of the industry. This study explores how the technical aspects like visual merchandise contributes to the success of online retailers in the fierce competition that still exists.

Parametry knihy

1317

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: