Education, Engagement, and Youth Crime / Nejlevnější knihy
Education, Engagement, and Youth Crime

Kód: 45118835

Education, Engagement, and Youth Crime

Autor Cassandra Thoars, David Moltow

This book presents insights into how affective educational experiences may be associated with youth criminal behaviour and the pathway to recidivism. It explores the perspectives and lived school experiences of five young adult ma ... celý popis

2816

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Education, Engagement, and Youth Crime

Nákupem získáte 282 bodů

Anotace knihy

This book presents insights into how affective educational experiences may be associated with youth criminal behaviour and the pathway to recidivism. It explores the perspectives and lived school experiences of five young adult male prison inmates, including while they were incarcerated as youths. Through these case studies, the book explores the relationship between affective engagement in education and recidivism.This book shows that participants were affectively disengaged from education prior to their initial incarceration in a youth detention facility, and that their disaffection before, during, and after youth incarceration both generated and impacted on their cognitive and behavioural disengagement from education. Moreover, a range of additional factors not directly causally related to their schooling were shown to have had a significant effect on their engagement in education. The book considers a number of key findings. First, the foundational role that a sense of belonging plays in how young people experience education and its relation to crime. Second, the importance of individualized transition plans for youth at risk, and youth offenders before, during, and after incarceration. Third, the extent to which successful transition from youth offending and recidivism hinges on interagency collaboration. This book will be beneficial to teacher educators, education researchers, criminologists and sociologists.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Social services & welfare, criminology Social welfare & social services

2816



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: