eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy / Nejlevnější knihy
eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy

Kód: 01613401

eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy

Autor Peter Schust

Scholarly Research Paper from the year 2007 in the subject Information Management, printed single-sided, grade: 2,0, University of Applied Sciences Kempten (MBA International Business Management & Consulting), course: Information ... celý popis

1022


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy

Nákupem získáte 102 bodů

Anotace knihy

Scholarly Research Paper from the year 2007 in the subject Information Management, printed single-sided, grade: 2,0, University of Applied Sciences Kempten (MBA International Business Management & Consulting), course: Information Technology applied in Marketing & Sales, 6 entries in the bibliography, language: English, abstract: The termpaper eCRM: Using the internet for customer relationship management at the TQU Academy describes the usage of eCRM-systems in a practical example. It gives an overview of the theoretical concepts and models used, describes the application of the models to the TQU Academy situation and closes with consequences of the application and recommendations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1022

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: