Kód: 04817862
In 1944, the term "Kulturindustrie" was coined to describe the production of mass culture and power relations between capitalist producers and mass consumers. Today, network technologies have contributed to the further erosion of ... celý popis
475 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 48 bodů
In 1944, the term "Kulturindustrie" was coined to describe the production of mass culture and power relations between capitalist producers and mass consumers. Today, network technologies have contributed to the further erosion of the boundaries between high art, mass culture and the economy, resulting in new kinds of cultural production charged with contradictions. This publication uses the concept of the culture industry as a point of departure and tests its currency under new conditions.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies
475 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )