Economics of Reciprocity, Giving and Altruism / Nejlevnější knihy
Economics of Reciprocity, Giving and Altruism

Kód: 04598790

Economics of Reciprocity, Giving and Altruism

Autor Jean Mercier Ythier

Reciprocity is a pervasive type of social interaction in encounters, groups and organizations. Simple giving is one of the major ways of transferring goods. And others regarding social sentiments play crucial roles in the working ... celý popis

3289


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Economics of Reciprocity, Giving and Altruism

Nákupem získáte 329 bodů

Anotace knihy

Reciprocity is a pervasive type of social interaction in encounters, groups and organizations. Simple giving is one of the major ways of transferring goods. And others regarding social sentiments play crucial roles in the working and in the quality of society. This volume gathers basic works in the sujects's main domains such as, among others, the theory of reciprocity, the public economics of transfers, the economics of the family, charities, gifts of organs, or the motivations for gift giving.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Humanities Philosophy Social & political philosophy

3289

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: