Economics of Competition / Nejlevnější knihy
Economics of Competition

Kód: 06739967

Economics of Competition

Autor George G. Djolov

Using the South African pharmaceutical industry as a case study, this book aims to challenge accepted economic and regulatory views on competition and monopoly, and emphasize the importance of foundational economic principles. It ... celý popis

2310


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Economics of Competition

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

Using the South African pharmaceutical industry as a case study, this book aims to challenge accepted economic and regulatory views on competition and monopoly, and emphasize the importance of foundational economic principles. It is for policymakers as well as those practising antitrust law, microeconomics, industrial economics, and more.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business competition

2310



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: