eBusiness & Ecommerce / Nejlevnější knihy
eBusiness & Ecommerce

Kód: 01571002

eBusiness & Ecommerce

Autor Andreas Meier, Henrik Stormer

This textbook focuses on the members of the digital value chain for eBusiness and eCommerce and dedicates a separate chapter to each of them: eProducts and eServices, eProcurement, eMarketing, eContracting, eDistribution, ePayment ... celý popis

1841

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize eBusiness & Ecommerce

Nákupem získáte 184 bodů

Anotace knihy

This textbook focuses on the members of the digital value chain for eBusiness and eCommerce and dedicates a separate chapter to each of them: eProducts and eServices, eProcurement, eMarketing, eContracting, eDistribution, ePayment, as well as eCustomer relationship management. In addition to business models and business webs, digital procurement and marketing processes such as electronic negotiation processes, security questions with digital signatures, as well as electronic supplier relationship management and customer relationship management are also addressed. The topics are described using explicit procedures and descriptive examples of their application. A case study describing the gradual creation of an electronic webshop for DVDs is developed over the course of the book.§The book is intended for students of economics at universities and technical colleges; it is also suitable for executives, project leaders, and company experts who deal with the digital value chain.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

1841

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: