Dyslexia and Reading / Nejlevnější knihy
Dyslexia and Reading

Kód: 05123118

Dyslexia and Reading

Autor Jean Robertson

Intended primarily for those people who are responsible for providing support for dyslexic students, but also for research workers in this field. Jean Robertson's book begins with an overview of neuropsychological theory and brain ... celý popis

1911

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Dyslexia and Reading

Nákupem získáte 191 bodů

Anotace knihy

Intended primarily for those people who are responsible for providing support for dyslexic students, but also for research workers in this field. Jean Robertson's book begins with an overview of neuropsychological theory and brain function to help shed light on what is observed by teachers in their day--today interaction with students. The varied demands of the reading process are discussed, and an overview is given of how neuropsychological theory can contribute to the development of specific intervention techniques. The book then deals with both theoretical and practical considerations of dyslexia and reading. It discusses a developmental model of reading and the role the cerebral hemispheres play in the reading process, the visual and auditory aspects of reading and the development of intervention programmes. Subtypes of dyslexia are considered and examples given of how pupils are assessed and allocated to groups. Two different intervention methods are then discussed with case studies illustrating them, and this section is followed by a discussion of experimental work from the two studies. The book concludes with a chapter on neuropsychological intervention, particularly in the school setting.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Medicine Other branches of medicine Therapy & therapeutics

1911

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: