Dynamics of Mass Communication: Media in Transition / Nejlevnější knihy
Dynamics of Mass Communication: Media in Transition

Kód: 03005279

Dynamics of Mass Communication: Media in Transition

Autor Joseph R. Dominick

Well-known for its balanced approach to media industries and professions, Dynamics of Mass Communication offers a lively, thorough, and objective introduction for mass communication majors and non-majors alike. Social media, `apps ... celý popis

4464


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Dynamics of Mass Communication: Media in Transition

Nákupem získáte 446 bodů

Anotace knihy

Well-known for its balanced approach to media industries and professions, Dynamics of Mass Communication offers a lively, thorough, and objective introduction for mass communication majors and non-majors alike. Social media, `apps' and the new media Goliaths are new and major themes of the 12th edition.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

4464

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: