Dynamics of Advertising / Nejlevnější knihy
Dynamics of Advertising

Kód: 06683307

Dynamics of Advertising

Autor Jackie Botterill

This study serves three aims: to provide a review of the literature on advertising in sociology and cultural studies; to present the results of analysis of advertisement content over 50 years; and to develop a method for the psych ... celý popis

4990


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Dynamics of Advertising

Nákupem získáte 499 bodů

Anotace knihy

This study serves three aims: to provide a review of the literature on advertising in sociology and cultural studies; to present the results of analysis of advertisement content over 50 years; and to develop a method for the psychosocial study of all forms of public communication.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

4990

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: