Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation / Nejlevnější knihy
Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation

Kód: 13359541

Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation

Autor May-May Meijer

Studies of the effects of media coverage on corporate reputation are scarce. This book is devoted to the topic, which also includes a discussion of the effects of advertising on reputation. It shows why negative news can lead in s ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Does Success Breed Success?: Effects of News and Advertising on Corporate Reputation

Anotace knihy

Studies of the effects of media coverage on corporate reputation are scarce. This book is devoted to the topic, which also includes a discussion of the effects of advertising on reputation. It shows why negative news can lead in some circumstances to a better reputation and why a company should not always try to profile itself on each issue. Media coverage about eight different companies and two sectors are analyzed along with the reputation of these organizations and sectors.

Parametry knihy


Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: