Dimensions of Racism in Advertising / Nejlevnější knihy
Dimensions of Racism in Advertising

Kód: 10021023

Dimensions of Racism in Advertising

Autor Edward Lama Wonkeryor

Explores the role of institutionalized racism and bigotry in multicultural marketing since its inception in the 1920s. This book is suitable for both research and teaching purposes. It can be used as a textbook in upper-level cour ... celý popis

2855


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Dimensions of Racism in Advertising

Nákupem získáte 286 bodů

Anotace knihy

Explores the role of institutionalized racism and bigotry in multicultural marketing since its inception in the 1920s. This book is suitable for both research and teaching purposes. It can be used as a textbook in upper-level courses in African American studies, ethnic studies, advertising, mass media, public policy, sociology, and history.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

2855

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: