Digital Television Strategies / Nejlevnější knihy
Digital Television Strategies

Kód: 12047691

Digital Television Strategies

Autor A. Griffiths

In Britain, America and many other countries television audiences and advertising revenues are declining. At the same time digital television and new models are emerging. This book looks at the reinvention of television. Who will ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Digital Television Strategies

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

In Britain, America and many other countries television audiences and advertising revenues are declining. At the same time digital television and new models are emerging. This book looks at the reinvention of television. Who will be the winners and the losers and what will be the consequences? What will television look like and who will make it ? How will viewing behaviours change?

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Labour economics

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: