Digital Technologies in Designing Mathematics Education Tasks / Nejlevnější knihy
Digital Technologies in Designing Mathematics Education Tasks

Kód: 13496608

Digital Technologies in Designing Mathematics Education Tasks

Autor Allen Leung, Anna Baccaglini-Frank

This book is about the role and potential of using digital technology in designing teaching and learning tasks in the mathematics classroom. Digital technology has opened up different new educational spaces for the mathematics cla ... celý popis

5985


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-17 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Digital Technologies in Designing Mathematics Education Tasks

Nákupem získáte 599 bodů

Anotace knihy

This book is about the role and potential of using digital technology in designing teaching and learning tasks in the mathematics classroom. Digital technology has opened up different new educational spaces for the mathematics classroom in the past few decades and, as technology is constantly evolving, novel ideas and approaches are brewing to enrich these spaces with diverse didactical flavors. A key issue is always how technology can, or cannot, play epistemic and pedagogic roles in the mathematics classroom. The main purpose of this book is to explore mathematics task design when digital technology is part of the teaching and learning environment. What features of the technology used can be capitalized upon to design tasks that transform learners' experiential knowledge, gained from using the technology, into conceptual mathematical knowledge? When do digital environments actually bring an essential (educationally, speaking) new dimension to classroom activities? What are some pragmatic and semiotic values of the technology used? These are some of the concerns addressed in the book by expert scholars in this area of research in mathematics education. This volume is the first devoted entirely to issues on designing mathematical tasks in digital teaching and learning environments, outlining different current research scenarios.§§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Teaching of a specific subject

5985

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: