Digital Marketing Communication in the Tourism Industry / Nejlevnější knihy
Digital Marketing Communication in the Tourism Industry

Kód: 06819542

Digital Marketing Communication in the Tourism Industry

Autor Florian Schwarz

This text sets forth the strengths and challenges of§digital marketing §for the tourism industry, by addressing new§approaches to customer §acquisition. It covers the most common methods for§establishing an §effective online prese ... celý popis

1242


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Digital Marketing Communication in the Tourism Industry

Nákupem získáte 124 bodů

Anotace knihy

This text sets forth the strengths and challenges of§digital marketing §for the tourism industry, by addressing new§approaches to customer §acquisition. It covers the most common methods for§establishing an §effective online presence, and contrasts these with§current trends as §well as the future outlook of internet marketing as§it continues to §bridge ever greater geographical distances and§transform the §conventional roles of market and customer. The new§realities of the §online sphere enable marketers to precisely measure§the effectiveness §of digital advertising campaigns.

Parametry knihy

1242

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: