Diaminds / Nejlevnější knihy
Diaminds

Kód: 04711615

Diaminds

Autor Mihnea C. Moldoveanu, Roger L. Martin

What constitutes successful thinking in business? What are some of the techniques used by top business minds in order to solve problems and create value? Diaminds breaks new ground in addressing these questions.Mihnea Moldoveanu a ... celý popis

1292

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Diaminds

Nákupem získáte 129 bodů

Anotace knihy

What constitutes successful thinking in business? What are some of the techniques used by top business minds in order to solve problems and create value? Diaminds breaks new ground in addressing these questions.Mihnea Moldoveanu and Roger Martin, creators of the Integrative Thinking curriculum at the Rotman School of Management, draw upon case studies and interviews - as well as theories and models from cognitive psychology, epistemology, analytic philosophy, and semiotics - to offer a new conception of successful intelligence that is immediately applicable to business situations. The 'diamind' (or dialogical mind) is characterized by bi-stability (simultaneously holding opposite plans, models, courses of action in mind while retaining the ability to act), meliorism (increasing the logical depth and informational breadth of one's thinking processes), choicefulness (retaining the ability to choose among various representations of the world, the self and others) and polyphony (thinking about the way one formulates and solves a problem while at the same time thinking about the problem itself). End-of-chapter exercises encourage readers to examine and re-engineer their own thought and perception patterns to develop these qualities and cultivate their own 'diaminds.'

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

1292

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: