Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design / Nejlevnější knihy
Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Kód: 10804298

Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Autor Victor S. Yocco

KEY SELLING POINTS Provides insight into creating powerful user focused design Approachable to readers at all stages of their careers Empowers readers to think critically AUDIENCE Web designers, UX designers, Technical architects ... celý popis

838


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Design for the Mind:Seven Psychological Principles of Persuasive Design

Nákupem získáte 84 bodů

Anotace knihy

KEY SELLING POINTS Provides insight into creating powerful user focused design Approachable to readers at all stages of their careers Empowers readers to think critically AUDIENCE Web designers, UX designers, Technical architects and anyone involved in customer facing digital products will benefit from the book.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Graphical & digital media applications Web graphics & design

838

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: