Deconstructing Logo Design / Nejlevnější knihy
Deconstructing Logo Design

Kód: 04426756

Deconstructing Logo Design

Autor Matthew Healey

Design DNA: Logos is a practical and inspirational guide to logo design. The book works on two levels - on one hand it is a showcase of over 500 great logos from around the world, but it also goes one step further by analyzing how ... celý popis

1227

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Deconstructing Logo Design

Nákupem získáte 123 bodů

Anotace knihy

Design DNA: Logos is a practical and inspirational guide to logo design. The book works on two levels - on one hand it is a showcase of over 500 great logos from around the world, but it also goes one step further by analyzing how and why logos are constructed to successfully communicate and convey brand value. The logos included in this book are organized by industry sector, including Food and Drink, Fashion, Corporate, Travel and Tourism, Manufacturing and Marketing, Real Estate and Development, Retail, Health and Beauty, Media and Entertainment, Sports, Nonprofit, Public Sector, Environment, Web and Telecom, and Architecture and Design. Each chapter deconstructs a range of recent logo solutions by examining and discussing their choice of font, color, characteristics, and imagery. A short design brief and company history is also included in order to illustrate how and why the logo design successfully portrays its message. A selection of case studies provide further in-depth analysis, and walk readers through the reasoning behind the design decisions that made the logo work. Focus On sections provide useful information on specific elements such as typography, icons, and colors, and how to apply them to the logo design. Design DNA: Logos allows readers to learn from successful international logo solutions, which they can then take away and apply to their own designs. It is a must-have book for any logo designer.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

1227

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: