Data Mining for Design and Marketing / Nejlevnější knihy
Data Mining for Design and Marketing

Kód: 04216919

Data Mining for Design and Marketing

Autor Yukio Ohsawa

Through the techniques of data mining, this book demonstrates how to effectively design business processes and develop competitive products and services. It discusses how data mining can identify valuable consumer patterns, which ... celý popis

7585


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Data Mining for Design and Marketing

Nákupem získáte 759 bodů

Anotace knihy

Through the techniques of data mining, this book demonstrates how to effectively design business processes and develop competitive products and services. It discusses how data mining can identify valuable consumer patterns, which aid marketers and designers in detecting consumers' needs.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Databases

7585

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: