Customer Value Co-Creation / Nejlevnější knihy
Customer Value Co-Creation

Kód: 18687849

Customer Value Co-Creation

Autor Bernard Quancard

This book takes an in-depth look at the 10 most critical enablers of an effective strategic customer management initiative, offering an organizational blueprint for a successful SAM program. It then leverages decades of benchmarki ... celý popis

1292


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Value Co-Creation

Nákupem získáte 129 bodů

Anotace knihy

This book takes an in-depth look at the 10 most critical enablers of an effective strategic customer management initiative, offering an organizational blueprint for a successful SAM program. It then leverages decades of benchmarking data with world-clas

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1292



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: