Customer Service Training / Nejlevnější knihy
Customer Service Training

Kód: 06322079

Customer Service Training

Autor Maxine Kamin

Aimed at organizations that want to raise the bar for service excellence, this book provides practical guidance to help develop customer service training. It contains field-tested exercises, games, activities, icebreakers, and ass ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění titulu

Informovat o naskladnění titulu


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile titul naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile titul naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o titulu Customer Service Training

Anotace titulu

Aimed at organizations that want to raise the bar for service excellence, this book provides practical guidance to help develop customer service training. It contains field-tested exercises, games, activities, icebreakers, and assessment instruments that help you teach employees the importance of customer service and improve their performance.

Parametry titulu

Zařazení titulu Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: