Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Customer-Focused Business the Right Way, the First Time! / Nejlevnější knihy
Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Customer-Focused Business the Right Way, the First Time!

Kód: 17477053

Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Customer-Focused Business the Right Way, the First Time!

Autor Kimberly Peters

No matter what kind of company you work for or what position you hold in that company, attention and focus on the customer is critical to both the success of the company and to the individual employee. Without customers every comp ... celý popis

461


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Service Training: How Any Company or Individual Can Create a Customer-Focused Business the Right Way, the First Time!

Nákupem získáte 46 bodů

Anotace knihy

No matter what kind of company you work for or what position you hold in that company, attention and focus on the customer is critical to both the success of the company and to the individual employee. Without customers every company will eventually go out

Parametry knihy

461

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: