Customer Experience in Modern Marketing / Nejlevnější knihy
Customer Experience in Modern Marketing

Kód: 08324191

Customer Experience in Modern Marketing

Autor James Seligman

Customer Experience Management in Modern Marketing is a dynamic approach to the co-creation of value through the relationship. The book, chapter by chapter provides information, examples of how to develop and create a lasting expe ... celý popis

629


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Experience in Modern Marketing

Nákupem získáte 63 bodů

Anotace knihy

Customer Experience Management in Modern Marketing is a dynamic approach to the co-creation of value through the relationship. The book, chapter by chapter provides information, examples of how to develop and create a lasting experience for your customers

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

629

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: