Customer Experience Culture in Government: Principles, Practices, and Measures / Nejlevnější knihy
Customer Experience Culture in Government: Principles, Practices, and Measures

Kód: 20430933

Customer Experience Culture in Government: Principles, Practices, and Measures

Autor Daryl L Covey

Today the customer experience paradigm is receiving massive attention as the new panacea for public sector service delivery. But like all other service models born in the private sector it will require the right supporting culture ... celý popis

328


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer Experience Culture in Government: Principles, Practices, and Measures

Nákupem získáte 33 bodů

Anotace knihy

Today the customer experience paradigm is receiving massive attention as the new panacea for public sector service delivery. But like all other service models born in the private sector it will require the right supporting culture to be fully successful. I

Parametry knihy

328

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: