Customer Engagement Officer (CEO): Content Marketing and the Realities of Executive Blogging / Nejlevnější knihy
Customer Engagement Officer (CEO): Content Marketing and the Realities of Executive Blogging

Kód: 03145614

Customer Engagement Officer (CEO): Content Marketing and the Realities of Executive Blogging

Autor Mark Hillary

Mark Hillary has worked on words for astronauts, ambassadors, politicians and business leaders. In particular, his expertise in blogging has been utilized by several Chief Executives across the world. They want to be seen on the s ... celý popis

339


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Engagement Officer (CEO): Content Marketing and the Realities of Executive Blogging

Nákupem získáte 34 bodů

Anotace knihy

Mark Hillary has worked on words for astronauts, ambassadors, politicians and business leaders. In particular, his expertise in blogging has been utilized by several Chief Executives across the world. They want to be seen on the social networks, blogging a

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Information technology: general issues

339

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: