Kód: 11447506
Using real-life examples, "Customer Chemistry" presents a systematic blueprint for identifying top-line, value-added customers and then focusing marketing efforts on them--increasing incremental profits while decreasing the time a ... celý popis
853 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 85 bodů
Using real-life examples, "Customer Chemistry" presents a systematic blueprint for identifying top-line, value-added customers and then focusing marketing efforts on them--increasing incremental profits while decreasing the time and money wasted on marginal customers.
853 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )