Customer-Centric Knowledge Management / Nejlevnější knihy
Customer-Centric Knowledge Management

Kód: 08798911

Customer-Centric Knowledge Management

Autor Minwir Al-Shammari

Provides a comprehensive collection addressing managerial and technical aspects of customer-centric knowledge implementation. It seeks to expand the literature and business practices and contributes to the dynamic and emerging fie ... celý popis

5540


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer-Centric Knowledge Management

Nákupem získáte 554 bodů

Anotace knihy

Provides a comprehensive collection addressing managerial and technical aspects of customer-centric knowledge implementation. It seeks to expand the literature and business practices and contributes to the dynamic and emerging fields of organisational knowledge management, customer relationship management, and information and communication technologies (ICTs).

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5540

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: