Curriculum and Instruction for All Learners: Blending Systematic and Constructivist Approaches in Inclusive Elementary Schools / Nejlevnější knihy
Curriculum and Instruction for All Learners: Blending Systematic and Constructivist Approaches in Inclusive Elementary Schools

Kód: 12301653

Curriculum and Instruction for All Learners: Blending Systematic and Constructivist Approaches in Inclusive Elementary Schools

Autor Beverly Rainforth, Judy W. Kugelmass

This book integrates the systematic (pre-determined or system-directed) and constructivist (student-centered) approaches to classroom instruction by bridging the gap between the seemingly divergent philosophies and discussing how ... celý popis

1178

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Curriculum and Instruction for All Learners: Blending Systematic and Constructivist Approaches in Inclusive Elementary Schools

Nákupem získáte 118 bodů

Anotace knihy

This book integrates the systematic (pre-determined or system-directed) and constructivist (student-centered) approaches to classroom instruction by bridging the gap between the seemingly divergent philosophies and discussing how teachers can combine and apply the strengths of each approach to reach all learners. The book defines and critiques the two approaches, and - pulling from research and case studies - shows how an integrated approach can be applied effectively to the issues of cultural and linguistic diversity, literacy instruction, math instruction, arts instruction, project-based learning, and inclusion of students with challenging behavior and/or severe disabilities. This book demonstrates that systematic and constructivist methods are not only complementary but that the use of both is necessary to allow all children to receive a quality education.

Parametry knihy

1178

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: