Critical Thinking for Marketers, Volume II / Nejlevnější knihy
Critical Thinking for Marketers, Volume II

Kód: 15590614

Critical Thinking for Marketers, Volume II

Autor David Dwight, Terry Grapentine, David Soorholtz

This second volume of Critical Thinking for Marketers expands your background knowledge of other areas of critical thinking that are making major contributions to both marketing as a social science and marketing as an applied scie ... celý popis

523


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Critical Thinking for Marketers, Volume II

Nákupem získáte 52 bodů

Anotace knihy

This second volume of Critical Thinking for Marketers expands your background knowledge of other areas of critical thinking that are making major contributions to both marketing as a social science and marketing as an applied science. Section I, Think Bett

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management International business

523

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: