Kód: 12493063
The right creative strategy can mean the difference between success and failure in a direct or interactive marketing program. And the all-new third edition of Creative Strategy in Direct and Interactive Marketing by Susan K. Jones ... celý popis
1399 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 140 bodů
The right creative strategy can mean the difference between success and failure in a direct or interactive marketing program. And the all-new third edition of Creative Strategy in Direct and Interactive Marketing by Susan K. Jones (Racomwww.Racombooks.comin conjunction with the Direct Marketing Association $49.95) has been totally revised to address the new issues of interactive marketing media, marketing integration and convergence of all media. The opening section gives an overview of the new world of direct marketing and interactive creative strategy, including: ? The art and science of marketing creativity and the strategic challenges of direct marketing and interactivity.
1399 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )