Creative Strategy in Direct & Interactive Marketing / Nejlevnější knihy
Creative Strategy in Direct & Interactive Marketing

Kód: 12493063

Creative Strategy in Direct & Interactive Marketing

Autor Susan K. Jones, Ted Spiegel, Jerry I. Reitman

The right creative strategy can mean the difference between success and failure in a direct or interactive marketing program. And the all-new third edition of Creative Strategy in Direct and Interactive Marketing by Susan K. Jones ... celý popis

1399

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Creative Strategy in Direct & Interactive Marketing

Nákupem získáte 140 bodů

Anotace knihy

The right creative strategy can mean the difference between success and failure in a direct or interactive marketing program. And the all-new third edition of Creative Strategy in Direct and Interactive Marketing by Susan K. Jones (Racomwww.Racombooks.comin conjunction with the Direct Marketing Association $49.95) has been totally revised to address the new issues of interactive marketing media, marketing integration and convergence of all media. The opening section gives an overview of the new world of direct marketing and interactive creative strategy, including: ? The art and science of marketing creativity and the strategic challenges of direct marketing and interactivity.

Parametry knihy

1399

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: