Creative Research Communication / Nejlevnější knihy
Creative Research Communication

Kód: 01022009

Creative Research Communication

Autor Clare Wilkinson, Emma Weitkamp

This book provides a theoretically grounded introduction to new and emerging approaches to public engagement and research communication.

1159


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Creative Research Communication

Nákupem získáte 116 bodů

Anotace knihy

This book provides a theoretically grounded introduction to new and emerging approaches to public engagement and research communication.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Research & information: general

1159

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: