Creating Sustainable Customer Value / Nejlevnější knihy
Creating Sustainable Customer Value

Kód: 04228727

Creating Sustainable Customer Value

Autor Martin D. Pallante Ph.D.

Creating Sustainable Customer Value...The Positive Power of Strategic Management" is the culmination of 40 years of experience leading people and managing enterprises and projects. The author, Dr. Martin D. Pallante, spent more th ... celý popis

578


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Creating Sustainable Customer Value

Nákupem získáte 58 bodů

Anotace knihy

Creating Sustainable Customer Value...The Positive Power of Strategic Management" is the culmination of 40 years of experience leading people and managing enterprises and projects. The author, Dr. Martin D. Pallante, spent more than 40 years in senior posi

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

578

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: