Corporate Social Responsibility for Valorization of Organizations / Nejlevnější knihy
Corporate Social Responsibility for Valorization of Organizations

Kód: 18743288

Corporate Social Responsibility for Valorization of Organizations

Autor Lucia Aiello, Rosario Cabrita, María del Pilar Mu?oz Due?as

Examines organisational management through a new perspective that considers corporate social responsibility within the relationship between companies and society. Featuring coverage on a broad range of topics, such as organisation ... celý popis

6796


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Corporate Social Responsibility for Valorization of Organizations

Nákupem získáte 680 bodů

Anotace knihy

Examines organisational management through a new perspective that considers corporate social responsibility within the relationship between companies and society. Featuring coverage on a broad range of topics, such as organisational innovation, corporate strategy, and cultural enterprises, this book is aimed at professionals, economists, students of business and finance, and policy makers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

6796



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: