Corporate Reputation - why does it matter? / Nejlevnější knihy
Corporate Reputation - why does it matter?

Kód: 08924628

Corporate Reputation - why does it matter?

Autor Riccarda Duemke

In the last decade, CEOs increasingly recognized that intangible assets may provide a more stable basis for competitive advantage than patents and technologies. Hence, companies started to invest in corporate PR to communicate goo ... celý popis

1475


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Corporate Reputation - why does it matter?

Nákupem získáte 148 bodů

Anotace knihy

In the last decade, CEOs increasingly recognized that intangible assets may provide a more stable basis for competitive advantage than patents and technologies. Hence, companies started to invest in corporate PR to communicate good corporate behaviour, gai

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1475



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: