Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management / Nejlevnější knihy
Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management

Kód: 44742858

Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management

Autor Sebastian Kot, Bilal Khalid, Adnan ul Haque

We are delighted to present this compilation of insightful contributions from the Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty (EEEU23) hosted by the International Research Center for Higher Education ... celý popis

4207

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management

Nákupem získáte 421 bodů

Anotace knihy

We are delighted to present this compilation of insightful contributions from the Global Conference on Entrepreneurship and Economy in an Era of Uncertainty (EEEU23) hosted by the International Research Center for Higher Education and Business Cooperation in Poland. This book explores the ever-changing field of entrepreneurship in the digital economy, emphasizing the pivotal role of innovation in navigating through today's global disruptions, such as pandemics and regional instabilities that reverberate through economies.In a time where rapid innovation is the linchpin for sustained relevance, companies face the critical imperative of adapting swiftly to the changing tides. This collection sheds light on the reality that organizations, even those with a long-standing market presence and solid managerial frameworks, can only avoid obsolescence if they innovate at the pace demanded by contemporary circumstances. The cautionary tales of once-thriving entities like Eastman Kodak Company, Polaroid Corporation, Xerox, and others serve as poignant reminders of the imperative of agile innovation in today's business environment.The chapters presented within this book offer a thorough exploration of the profound influence of digital innovation on entrepreneurship, coupled with an examination of the pivotal role of strategic organizational management in the sustenance and prosperity of enterprises. As such, this book is an invaluable resource for researchers and professionals seeking to deepen their understanding of the application of innovation and disruptions in entrepreneurship and organizational management.The insights and disclosures encapsulated within these pages will catalyze meaningful dialogue and inspire innovative approaches to pursuing entrepreneurial success amidst a landscape characterized by uncertainty.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

4207



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: