Corporate Innovation (RLE Marketing) / Nejlevnější knihy
Corporate Innovation (RLE Marketing)

Kód: 10042421

Corporate Innovation (RLE Marketing)

Autor Gordon Foxall

This volume is concerned with understanding the factors that determine innovation and its contribution to corporate achievement. It considers the whole range of innovation, consumer and industrial, and both final and intermediate ... celý popis

1761


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Corporate Innovation (RLE Marketing)

Nákupem získáte 176 bodů

Anotace knihy

This volume is concerned with understanding the factors that determine innovation and its contribution to corporate achievement. It considers the whole range of innovation, consumer and industrial, and both final and intermediate buying behaviour. Altho

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1761



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: