Corporate Crisis Recovery / Nejlevnější knihy
Corporate Crisis Recovery

Kód: 45303913

Corporate Crisis Recovery

Autor Petter Gottschalk, Christopher Hamerton

The principal aim of Corporate Crisis Recovery: Managing Organizational Deviance, Reputation, and Risk is to compliment and expand criminological discourse on the concept of the social license to operate as a means of influencing ... celý popis

3651

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Corporate Crisis Recovery

Nákupem získáte 365 bodů

Anotace knihy

The principal aim of Corporate Crisis Recovery: Managing Organizational Deviance, Reputation, and Risk is to compliment and expand criminological discourse on the concept of the social license to operate as a means of influencing the behaviour of corporations.  In recent years, the wide-spanning consequences of some very public globalized corporate crises - including fiscal and environmental impact, staff retention, and organizational survival - have led to a growing body of research on crisis perception and responsive strategic management. Developments that position corporate crisis recovery as an anticipated requirement of visible compliance to normalized and anticipated standards of ethical practice and business conduct.  Utilizing convenience theory to illustrate how corporations, and the individuals therein are able to lose, repair, and recover the corporate license to operate after corruption and scandal, the book develops to evaluate the responses of the public and criminal justice process to serious reputational damage and substantial breach of trust.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Social services & welfare, criminology Crime & criminology

3651



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: