Kód: 04068030
This book explores how the fashion, banking, motor and telecommunications industries use architecture as a marketing tool. A brand is much more than the product or service that it represents - it is a whole imaginary world custom- ... celý popis
2641 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 264 bodů
This book explores how the fashion, banking, motor and telecommunications industries use architecture as a marketing tool. A brand is much more than the product or service that it represents - it is a whole imaginary world custom-built for the target consumer and it often has little to do with what is being sold. Competition has given rise to a new class of buildings, designed by top architects and characterised by bold design approaches, surveyed in this sweeping study.
Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Architecture Public buildings: civic, commercial, industrial, etc
2641 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )