Convergence Crisis / Nejlevnější knihy
Convergence Crisis

Kód: 10020363

Convergence Crisis

Autor Joanna L. Jenkins

Beginning in the early 1840s with the birth of the first advertising agency and momentum spurred by industrial systems, this book provides a historical overview of significant events and socio-cultural economic factors that have o ... celý popis

4570


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 11-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Convergence Crisis

Nákupem získáte 457 bodů

Anotace knihy

Beginning in the early 1840s with the birth of the first advertising agency and momentum spurred by industrial systems, this book provides a historical overview of significant events and socio-cultural economic factors that have occurred to explain how and why a [convergence] crisis has erupted in contemporary American advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

4570

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: