Kód: 06606919
Exposes readers to the issues that professionals confront in the advertising industry. This book examines economic, political, social, and ethical perspectives and covers a number of topics including stereotyping, controversial pr ... celý popis
3058 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 306 bodů
Exposes readers to the issues that professionals confront in the advertising industry. This book examines economic, political, social, and ethical perspectives and covers a number of topics including stereotyping, controversial products, consumer culture, and new technology.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
3058 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )