Contribution du Marketing Relationnel à la Gestion du Risque Clients / Nejlevnější knihy
Contribution du Marketing Relationnel à la Gestion du Risque Clients

Kód: 02017307

Contribution du Marketing Relationnel à la Gestion du Risque Clients

Autor Mustapha El Koraichi

Cet ouvrage présente la contribution du marketing relationnel

2956


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Contribution du Marketing Relationnel à la Gestion du Risque Clients

Nákupem získáte 296 bodů

Anotace knihy

Cet ouvrage présente la contribution du marketing relationnel

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve francouzštině LITTÉRATURE GÉNÉRALE Essais littéraires

2956

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: