Content Marketing in the 21st century / Nejlevnější knihy
Content Marketing in the 21st century

Kód: 16242391

Content Marketing in the 21st century

Autor Lisa Wiechert

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, Academy for the Medical-Technical Laboratory Service of the State Steiermark ... celý popis

1004


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Content Marketing in the 21st century

Nákupem získáte 100 bodů

Anotace knihy

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, Academy for the Medical-Technical Laboratory Service of the State Steiermark Graz, language: English, abstract: This essay will analyse Coca Colas Marketing campaign "no Labels", focusing on the importance of Content Marketing in connection with current events. In addition it will answer the question if it is possible for other companies to follow given example.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1004



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: