Contemporary Research in E-Marketing / Nejlevnější knihy
Contemporary Research in E-Marketing

Kód: 08752301

Contemporary Research in E-Marketing

Autor Sandeep Krishnamurthy

E-Marketing is intrinsically inter-disciplinary. Academic researchers in many fields are conducting research in this area. Contemporary Research in E-Marketing, Volume 1 brings the work being conducted in many disciplines to one o ... celý popis

2712


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Contemporary Research in E-Marketing

Nákupem získáte 271 bodů

Anotace knihy

E-Marketing is intrinsically inter-disciplinary. Academic researchers in many fields are conducting research in this area. Contemporary Research in E-Marketing, Volume 1 brings the work being conducted in many disciplines to one outlet, encouraging cross-fertilization of ideas and greater dissemination of key research concepts.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

2712

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: