Contemporary challenges in marketing communication / Nejlevnější knihy
Contemporary challenges in marketing communication

Kód: 36911211

Contemporary challenges in marketing communication

Autor Piotr Kwiatek

"Contemporary challenges in marketing communication" is a book that provides a modern insight into marketing communication strategies in new realities, with a special aspect of the impact of the Chovid-19 pandemic, crisis communic ... celý popis

1800


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Contemporary challenges in marketing communication

Nákupem získáte 180 bodů

Anotace knihy

"Contemporary challenges in marketing communication" is a book that provides a modern insight into marketing communication strategies in new realities, with a special aspect of the impact of the Chovid-19 pandemic, crisis communication on social networks, but also a detailed analysis of the impact of conformism on consumer attitudes towards brands. The book offers new knowledge and methods to experts in the field of marketing communications with the intention to help them to adapt their communication strategies in a more efficient way, in order to communicate more adequately with their consumers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen

1800



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: