Contact Center Excellence: Standing Out from the Crowd / Nejlevnější knihy
Contact Center Excellence: Standing Out from the Crowd

Kód: 21088923

Contact Center Excellence: Standing Out from the Crowd

Autor Brian J Flagg

Excellence is about strategy driving quality and measurements, the importance of managing variability, how to incorporate TQM into the contact center, measuring the maturity of the contact center and the corresponding value, how t ... celý popis

608


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Contact Center Excellence: Standing Out from the Crowd

Nákupem získáte 61 bodů

Anotace knihy

Excellence is about strategy driving quality and measurements, the importance of managing variability, how to incorporate TQM into the contact center, measuring the maturity of the contact center and the corresponding value, how to hire the right staff and

Parametry knihy

608

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: