Consuming Television: Television and its Audience / Nejlevnější knihy
Consuming Television: Television and its Audience

Kód: 04898226

Consuming Television: Television and its Audience

Autor Bob Mullan

Consuming Television is a textbook designed to introduce students to the role of television in contemporary society and to encourage an understanding of what contemporary audiences are all about.* Written clearly and simply, and d ... celý popis

1676


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Consuming Television: Television and its Audience

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

Consuming Television is a textbook designed to introduce students to the role of television in contemporary society and to encourage an understanding of what contemporary audiences are all about.* Written clearly and simply, and devoid of jargon * Covers both the empirical and theoretical ground in a lively manner * Unlike most books on the television audience, this volume looks at the programmes themselves, as well as the production process (including policies which affect television production)

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

1676

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: